لاغری موضعی بدون ساکشن ولیزر لیپولیز

لاغری موضعی بدون ساکشن ولیزر لیپولیز

مکانیسم ایجاد لاغری ورفع سلولیت با واکیوم
با گذشت زمان به دلیل کاهش جریان خون وکاهش کلان سازی پوست لطافت و استحکام ومقاومت خود را از دست می دهد ودر مناطقی مثل صورت وگردن شل وافتاده ودر مناطقی مثل پهلو ها وباسن ورانها دچار سفتی وتوام با ناهمواری می شود . (نمای پوست پرتقالی )‌که به آن سلولیت می گویند .
واکیوم که بنامهای lp6 ویا اندرمولوژی نیز شناخته شده است روشی است که از طریق افزایش جریان خون ولنف زیر سطح پوست ، سبب تحریک فیبروپلاست شده ومنجر به افزایش کلاژن سازی ودر طی جلسات درمان می گردد .حذف الیاف سفت تشکیل شده در لایه های زیر پوست وبهتر شدن بافت هم بند وچربی صورت می گیرد .وبه این ترتیب پوست شاداب تر وجوانتر می شود .در این تکنیک با حرکات مکشی ضمن افزایش قوام پوست ،سطح آن یکنواخت تر وهمواتر می شود .

الف : واکیوم سبب میشود :
1. برقراری مجدد جریان خون ولنف در بافتهای که دچار سلولیت شده اند
2. افزایش درناژ لنف وخون ودر نتیجه ازبین بردن مواد زائد تجمع یافته وبه همین ترتیب بهبود متابولیسم وتبادلات سلولی در سلول های درم ، ازجمله فیبروپلاستها
3. تحریک فیروپلاستها جهت تولید کلاژن والاستین
4. واکیوم دستگاه با برنامه تنظیم شده بصورت پلسی باعث انقباض عضله شده وهمانند ورزش بدن اعمال اثر می کند بدین ترتیب باعث افزایش سوخت وساز اندام وشکستن بافت چربی وکاهش سایز محسوس می گردد .همچنین خونرسانی زیر پوست را افزایش می دهد .


ب : مکانیسم ایجاد لاغری با اولتراسوند (cavitations )
در واقع با استفاده از یک پروب که تنها در سطح پوست به چرخش در می آید این روش باعث شکسته شدن چربیها بهصورت تدریجی در جلسات متعددی می شود .
میکروماساژ مکانیکی به هنگام فشردگی وانبساط محیط ،امواج طولی فراصوتی روی بافت اثر می گذارد وباعث شکستن سلول وپاره کردن جدار سلول می شود وانرژی گرمائی تولید می شود که همچنین باعث خروج آب از سلول می شود وسلول جمه وچروکیده می گردد .در اثر لرزشی که توسط پروب ایجاد می شود سلولها فشرده ومتراکم می شوند واین پدیده باعث لاغری در ضاهر می شود .


خطرات اولتراسوند :‌
سوختگی :‌ اگر امواج پیوسته ودر یک مکان بدون چرخش بکار رود باعث سوختگی می شود وباید امواج حرکت داده شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد