غذاهایی که توصیه می کنیم آنها را دیگر نخرید

غذاهایی که توصیه می کنیم دیگر آنها را نخرید

1- سبزیجات یخ زده و بسته بندی شده
اگر وقت پاک کردن سبزی را ندارید حداقل نوع پاک شده آن را خریده و بعد آنها را بپزید ، سبزیجات یخ زده ویتامین های خود را از دست می دهند.

2- ساندویچ هایی که در مایکوویو آماده می شوند
زمانیکه یک ساندویچ آماده خریداری می کنید ، در واقع دارید پول مقدار زیادی نمک و مواد مضر برای بدن تان را پرداخت می کنید.اگر خودتان در خانه ساندویچ هایتان را آماده کنید هم به صرفه تر و هم سالم تر خواهد بود.

3- میوه های یخ زده و آب میوه های بسته بندی شده
میوه های یخ زده و آب میوه های بسته بندی شده مقادیر زیادی مواد نگهدارنده و کالری ها و قند زیادی دارند. سعی کنید آب میوه را در خانه خودتان تهیه کنید و میوه هایتان را تازه بخرید.

برای درست کردن آب میوه های پالپ دار ، دو قطعه از میوه مورد نظر ، یک قاشق غذاخوری شکر ، یک قاشق چایوری آب لیمو تازه و مقداری آب داخل پارچ بریزید.

4- ادویه مخلوط شده
ادویه های مخلوط که برای آماده کردن انواع کباب و جوجه به کار می رود بسیار طرفدار دارد ؛ اما بهتر است بدانید که به جای خریدن آنها سالم تر و بهداشتی تر است که خودتان آن را آماده کنید. ادویه های مورد نظر را خریداری و در یک شیشه با هم ترکیب کنید.

5- چای سرد بسته بندی شده
پودر چای سرد حاوی مقادیر زیادی شکر و کالریهای زائد است ؛ به گزارش نیک صالحی ،روی اکثر این بسته ها نوع درست شدن این چای نوشته شده است اگر بتوانید خودتان آن را آماده کنید بهتر است، می توانید برای شیرین کردن آن به جای قند و شکر اضافی ،کمی آب میوه بریزید.

6- آب های بسته بندی شده
آب بسته بندی شده به دلایل مختلفی بهداشتی نیست.این نوع آب نسبت به آبی که از لوله ها بیرون می آید گران تر است، شیشه های پلاستیکی آن بعد از مصرف محیط زیست را کثیف و برای جذب در خاک بسیار طولانی مدت است.حتی آب لوله کشی از انواع آب بسته بندی شده سالم تر است.البته اگر آب لوله کشی را داخل محفظه فیلتر دار ریخته و بعد مصرف کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد