4 اشتباهی که آقایون در رابطه با خانم ها انجام می دهندو خود نمی دانند!

4 اشتباهی که آقایون در رابطه با خانم ها انجام می دهندو خود نمی دانند!

این موضوع مسئله بسیار مهم و حساسی است ، و مردان باید واقعا بدانند که در رابطه با همسر یا نامزدشان چه اشتباهاتی انجام می دهند.

به گزارش نیک صالحی، این اشتباهات گاهی زنان را نسبت به مردشان سرد می کند. پس جدا از این کارها بپرهیزید!

1- هیچوقت سعی نکنید زنی را با دلیل و منطق به نفع خودتان متقاعد کنید. زمانیکه زنی به چیزی علاقمند نباشد ، هرکاری کنید نمی توانید فکر و عقیده او را تغییر دهید.


2- در آرمان های ما مردان برای اینکه زنی را خوشحال کنیم ، همیشه دوست داریم که از طرف مان اجازه بگیریم! زنان دوست ندارند که مردان همیشه به حرف آنها گوش کنند و مطیع اوامر آنها باشند. این به معنی آن نیست که شما همیشه با همسرتان مخالفت کنید؛ نه ، اما سعی کنید برده بی چون و چرای او نباشید. زنان از مردان ضعیف النفس خوششان نمی آید.


3- بسیاری از مردا سعی میکنند توجه و محبت همسرشان را با خریدن هدیه و غذا و... خریداری کنند. این کار به معنی آن است که شما با زبان بی زبانی به همسرتان می گویید: من میدانم که تو مرا به خاطر خودم دوست نداری بلکه این هدیه ها و جواهرات است که مرا برای تو دوست داشتنی می کند


4- دیگر اشتباهی که اغلب آقایان در رابطه با همسر آینده شان انجام می دهید این است که خیلی زود و در ابتدای آشنایی به او ابراز علاقه می کنند. اغلب مردان نمی دانند که باید اینکار را به نحو دیگری انجام دهند.اگر خیلی زود علاقه تان را نشان دهید ، زنی که می خواهید با او ازدواج کنید فکر میکند شما مرد ضعیفی هستید و نمیتوانید خودتان را کنترل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد