یک مکمل گیاهی معجزه‌گر که شما را جوا‌ن‌تر می‌کند

یک مکمل گیاهی معجزه‌گر که شما را جوا‌ن‌تر می‌کند

TA-65 ژنی را فعال می‌کند که موظف به تنظیم آنزیمی موسوم به تلومراز است. این آنزیم‌ به کنترل تقسیمات سلولی و طول عمر سلول‌ها کمک می‌کند.

سلامت نیوز: یک متخصص طب گیاهی اخیرا مدعی شده که موفق به تولید مکمل جدید ضد پیری شده است که هم اکنون در دسترس عموم مردم قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر ال سیرز در این باره خاطرنشان کرد که این روش درمانی جدید برای مقابله با پیری TA-65 نام دارد و در حال حاضر در آمریکا مجوز گرفته است.

TA-65 در واقع مولکولی است که از یک نوع گیاه چینی گرفته می‌شود و کمک می‌کند که سن بیولوژیکی فرد دوباره به عقب باز گردد و تست‌های خون نشان می‌دهد که افرادی که از این روش استفاده می‌کنند به لحاظ بیولوژیکی واقعا جوان‌تر می‌شوند.

به گزارش وب سایت ال سیرز ام دی، دکتر سیوز که خودش 54 سال دارد، ادعا می‌کند که پس از استفاده از TA-65 به مدت یک سال با انجام آزمایشات خونی از خود متوجه شد، سن بیولوژیک ریه‌هایش در حد 25 سالگی و سن قلب و عروق او در حد 35 سالگی کاهش یافته و جوان‌تر شده است.

وی می‌گوید: TA-65 ژنی را فعال می‌کند که موظف به تنظیم آنزیمی موسوم به تلومراز است. این آنزیم‌ به کنترل تقسیمات سلولی و طول عمر سلول‌ها کمک می‌کند.

وی شرح یافته‌های خود را در شبکه خبری سی بی اس و مجله نیوزویک منتشر کرده است. این مکمل اکنون در وب سایت شخصی دکتر ال سیرز ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد